Saturday, November 30, 2013

Jangan dia ingat aku punya sudah.

Pada suatu hari yang ehem-ehem , aku berjalan jalan menggunakan kaki kiri dan kanan . Yelah , kalau guna kanan je macam mana nak jalan. Aku berjalan dekat pasar raya konon-konon nak usha baju , seluar dan awek yang jaga kedai. Sedap usha-usha perut meragam kelaparan . Mata aku mencari kedai Otak aku pula memikirkan makanan apa yang nak dimakan. 

'' Hah , Kedai ni lah '' Selup poket kiri , selup poket kanan . Keluar dompet ada rm50 . " Ish , mana cukup nak makan kat sini , nak beli baju lagi " Hati lebur dan hampa , aku pun makan jela crep crep yang bangla selalu buat tu. Habis alas perut , Sambung usha baju , seluar dan awek kedai tu. 

Perut sedap , hati tenang dan mata mengilau tapi kesenangan tu aku rasa sekejap je sebab tiba-tiba perut aku berbunyi " KrukKruurukkrukruurkrurk " Ni tandanya nak berry . Sibuk pulak lari cari toilet . Tengok kiri tengok kanan " eh eh lawa awek tu " Tapi nak berry  punya pasal aku tolak tepi awek tu sebab nanti bole usha balik, tak tahan dah ni. Jumpa toilet , Usha tandas kosong " Yes ada (-. -'') " tapi macam sibei sebab ada orang berak tak flush.

Aku pun dengan rela hati tolong flushkan , Tapi rupanya flush tu rosak. " Patut lah yang berak ni tak flush , rosak rupanya " Aku pun tak tahan sangat , so aku cari lah toilet lain. Keluar pintu toilet ada sorang mamat tengah tunggu turn nak masuk toilet jugak. Tapi sebab aku keluar dulu so dia masuk toilet yg aku masuk tadi.

Tiba tiba otak aku terfikir " Jangan dia ingat tu tahi aku sudah! "

2 comments: